Hoe Bente bij DAVO begon? Nou gewoon; als klant! Ze bracht haar auto hier voor onderhoud, en ging weg met de hoop op een nieuwe baan. “Per toeval werd ik getriggerd om te solliciteren!”
Bente Willemsen, 22 jaar, begon als telefoniste bij ons Klant Contactcentrum (ook wel KCC genoemd). Inmiddels werkt ze binnen dat KCC als Sales C@re-medewerker, wat inhoudt dat ze vooral de online sales leadopvolging doet.
Een werkdag bij het KCC
“Samen met mijn collega’s ben ik verantwoordelijk voor het opvolgen van alle online sales leads. Mijn werkdag start om 08:30 uur met het inventariseren van de werkvoorraad van die dag. Vervolgens begin ik omstreeks 09:00 uur met het bellen van de eerste prospect. Naast telefonisch klantcontact zijn wij ook verantwoordelijk voor alle berichten via WhatsApp, het onderhouden van mailboxen en chat”.
Grote kans dus, dat jij weleens met Bente of met haar collega’s gesproken of gechat hebt!
“In deze functie ben ik sinds 1 juli 2021 werkzaam. Daarvoor heb ik ruim zes maanden als telefoniste gewerkt binnen het KCC.”
Werken bij DAVO Groep
De eerste kennismaking van Bente, met DAVO, was in 2020.
“Ik kocht toen mijn eerste ‘’eigen’’ auto! Toen ik mijn auto voor onderhoud wilde aanbieden, zag ik per toeval een leuke vacature. De functie paste perfect bij mij. Ik werd meteen getriggerd om te solliciteren! Tijdens de sollicitatie werd mij duidelijk dat er qua doorgroeimogelijkheden voldoende kansen zijn. Ik besloot een carrièreswitch te maken en de uitdaging aan te gaan.”
Dat Bente bij DAVO op haar plek zit, is duidelijk. Ze omschrijft ‘haar autodealer’ als klantvriendelijk, uitgebreid, variabel en gezellig. “De collega’s waarmee ik samenwerk geven een extra dimensie aan mijn werkdag. De sfeer is altijd gezellig maar wel met de focus op presteren.”
Klant snel opweg
Wat bijdraagt aan die prettige werkomgeving is voor Bente ook het contact met klanten. Vooral wanneer zich bijzondere momenten voordoen. “Wat mij bij is gebleven is het telefoongesprek dat ik met een oudere heer had. Hij was van plan om met spaargeld nog één keer een nieuwe auto bij DAVO te kopen. Dat raakt je dan wel”.
Eigenlijk zit Bente een beetje in de ‘eerste linie’. Ze is vaak de eerste persoon die een klant aan de telefoon, in de chat of via de mail te spreken krijgt. “In mijn werk zorg ik er dagelijks voor dat klanten zo snel mogelijk voorzien van de mobiliteitsbehoefte die er op dat moment is.”
Ben jij benieuwd of er nog een plekje bij Bente in de club, vrij is? Bekijk snel onze laatste vacatures! Wil je meer weten over de mobiliteit die DAVO jou kan bieden? Bekijk dan onze diensten.